بررسی تخصصی عطر الفامونته مانژربلک ALFA MONTE MONSIEUR BLACK وهایپ آن با دیور ساوج ادوپرفیومdior sauvage edp


الفامونته مانژربلک ALFA MONTE MONSIEUR BLACK متعادل و خوش بو

من چند روزی هستش که الفامونته مانژربلک ALFA MONTE MONSIEUR BLACK رو دارم امتحان می کنم، این عطر هر چی بیشتر روی پوستم می مونه بوی بهتری پیدا می کنه موندگاریش فوق العاده ست و کافیه صبح از این عطر بزنم و تا شب به هیچ عطری احتیاج پیدا نمی کنم! چیزی که می تونم درباره ی این عطر بگم اینکه تمام نت هاشو می تونید به صورت جدا از هم حس کنید، نت های میانی و بالایی به خوبی از هم جدا هستن و هر دقیقه یک حس شگفت انگیز رو منتقل می کنند. نه خیلی اغراق آمیزه، نه خیلی شیرین و نه خیلی چوبی مثل همه ی عطرهای مردانه ی این روزها، نکته مهم در مورد ترکیب مرکبات در این عطر اینکه بوی ترنج با ادویه هایی مثل فلفل مخلوط شده و به رایحه ی اسطوخودوس می رسه! این ترکیب هنرمندانه واقعا تحسین برانگیزه!

عصیانگر و الهام گرفته شده از فضایی باز، آسمانی آبی با پوشش مناظر صخره ای در زیر آفتاب گرم صحرا!الفامونته مانژربلک ALFA MONTE MONSIEUR BLACK مناسب مردانی است قوی، بی تردید و فراتر از مد و زمان.نوع رایحه ساواژ، آروماتیک و خنک بوده و از عناصر طبیعی در آن استفاده شده است که با احتیاط و وسواس زیاد برای جلوگیری از دوز بیش از حد رایحه ها، انتخاب شده اند.

الفامونته مانژربلک ALFA MONTE MONSIEUR BLACK عطر واقعاً سلیقه ای محسوب میشه و هست ، حالا برای من با تست همزمان با الفا مونته کونتیننتال پلاس مشخص شد که هر دو بسیار خوشبو هستند و تقریباً یک گیرایی و جذبه با دو رایحۀ متفاوت دارند والفامونته مانژربلک ALFA MONTE MONSIEUR BLACK مدرنتره قدرت انتشار هر دو خوب و متوسط به بالا و تقریباً یکسان ولی کونتیننتال پلاس الفا مونته چونکه مقداری مرکباتی و شیرینتره بیشتر مشخصه . الفامونته مانژربلک ALFA MONTE MONSIEUR BLACK در هوای گرم بهتر انتشار داره و مشخصتره ، اما هر دو چهار فصل هم میتونن باشند والفامونته مانژربلک ALFA MONTE MONSIEUR BLACK کاملاً چهار فصل هست و ماندگاری هر دو خوبه ولی الفامونته مانژربلک ALFA MONTE MONSIEUR BLACK بیشتر و ماندگارتر ، هر دو تغییر نتهای خوبی دارند و بخاطر غلظت خوب عطرهاشون کمی آهسته و آروم عوض میشن بیشترین روایحی که درالفامونته مانژربلک ALFA MONTE MONSIEUR BLACK حس میشه بترتیب : آمبروکسان – انواع فلفل – چوب سدر – کمی ترنج و کمی وتیور هست

کونتیننتال میتونه یونیسکس باشه ولی الفامونته مانژربلک ALFA MONTE MONSIEUR BLACK مردونست بخاطر اینکه رایحه ای چوبیتر و فلز مانند داره اما چون آقایون از این عطر استفاده میکنند که اطرافیان و همینطور خانمها از اون عطر خوششون بیاد ، در نتیجه خانمها هم اگه دوست داشتن میتونن یواشکی ازش استفاده کنند

الفامونته مانژربلک ALFA MONTE MONSIEUR BLACK : بویی خنک مانند – چوبی فلزی – گس – تند – تیز و خیلی کم ترش و مرکباتی

رایحه : 10 از 10

بخاطر کیفیت خیلی بالا پخش بو : 8 از 10

ماندگاری : 9 از 10

ارزش خرید : 9 از 10

بررسی دیور ساوج ادوپرفیوم

دوستان عزیزم،ممنون از توجهتون .ببینید راجع به دیور ساوج یا هر برند دیزاینری معروف ،یه مطلب را میخوام بگم. حتما همه شما این داستان رو شنیدید که از مدیر کارخونه رویز رویز می پرسد که چرا تبلیغات شما از تلویزیون پخش نمیشه،ایشونم میگفویند که مشتریهای ما اصلا وقت تلویزیون دیدن ندارن که ما بخواهیم تبلیغی داشته باشیم! حالا منظورم از این حرف چی بود؟ اینکه گول تبلیغات رو نخورید،عموما تبلیغات برای عوام و کسانی ساخته میشه که زیادی تحت تاثیر هستند. در مورد عطر هم همینه.نمیشه گفت عطر دیور ساوج خیلی خوبه چون جانی دپ تبلیغش رو انجام داده .شما به جانی دپ پول بدید همین عطرالفامونته مانژر بلک رو هم تبلیغ میکنه.چه بسا بسیاری از برندهای نیش و سلطنتی اصلا تبلیغ نمیشن،البته اون هم ملاک نیست،نظر من و هر کسه دیگه ای هم ملاک نیست.وقتی بودجه شما برای خرید عطر محدود هست و میلیاردر نیستید باید خریدی بکنید که با بودجه شما همخوانی داشته باشه . من دیور ساوج رو تست کردم.به نظرم عطری در حد بهترین حالت بلو شنل هست،یه عطر اسپایسی،مرکباتی و خنک!

ت بندی: نت اول: فلفل،ترنج

نت دوم: گل شمدونی،اسطو خودوس،فلفل سیچان،المی(یه نوع گیاهه و هیچ معادل فارسی نداره،تو مایه های رزین و صمغ)،فلفل صورتی،وتیور،پتچولی

نت سوم : عنبر،صدر،گل لادن

وای!چه نت هایی،ولی صبر کنید، بیشترین بوهای استشمام شده طبق نظر کاربران به ترتیب: عنبر،ترنج، فلفل ببینید سه نوع فلفل!

استفاده ی بیش از حد از فلفل برای خنک کردن عطر منو اذیت میکنه،شخصا بوهای میوه ای مثل آناناس اونتوس رو ترجیح میدم ولی فلفل نه. عطر رو که اسپری میکنید یه بوی تند خنک به همراه مرکبات ترنج استشمام میشه،مثل نت اول ماین یا بلو شنل،هیچ چیز خاصی نداره بعد چند دقیقه بوی عنبر زیاد حس میشه که تا آخر کار همراه با بوی فلفله.من چیزی با بوی لادن یا شمدونی حس نکردم،من اگه میخواستم این هزینه رو بکنم،انتخاب اولم کرید اونتوس بود .

عطر ادکلن دیور ساواج ادو پرفیوم-Dior Sauvage Eau de Parfum ،

به عنوان نمونه ی جدیدی از عطر بی نظیر Dior SAUVAGE  وارد بازار جهانی شد.این عطر نسبت به نمونه ی قبلی خود که ادو تویلت بود غلیظ تر شده و رایحه ی آن تا حدی رسمی تر و مخصوص افردا بزرگسال تر شده است.

عطر Sauvage از سال ۱۹۶۶ تا کنون بارها به انواع جدیدی ساخته شده است و ساواچ ادو پرفیوم محصول جدید خانواده Sauvage می باشد.
سری عطر های او ساواج از برند کریستین دیور، عطر هایی خنک و مردانه هستند که با توجه به ساختار خاصشان، در عین خنک بودن ماندگاری و پخش بوی بسیار چشمگیری هم دارند و در نتیجه عطر هایی چهار فصل و مناسب برای هر موقعیت و شرایطی محسوب می شوند.

  • رایحه اولیه : ترنج
    رایحه میانی : اسطوخودوس , جوز , بادیان ختایی , فلفل سیچوان
    رایحه پایه : وانیل , آمبروکسان

ادکلن ساواج ترکیبی برتر و تازه از رایحه های با طراوت و خاص است. عطر ساواج نمادی از یک مرد فراتر از زمان و قوی را نشان می دهد. عطر ساواج دارای یک نمونه ی کلاسیک تر در سال 1996 نیز هست، اما این ادکلن ساواج به طور محسوس یک عطر برای زمان حال حاضر مردان خوش استایل است. هر دو نسخه ی این دو عطر کاملا از یک دیگر متفاوت هستند. ادکلن ساواج می تواند میراث برند دیور را تا سال های سال حفظ کند؛ از آنجا که ساواج دیور یک عطر جسورانه و جوان پسند است با اقبال عمومی خوبی نیز رو به رو شده است. عطر ساواج قدیمی دارای نت خاصی از رایجه های مرکبات معطر بود، تم جدیدی که در ادکلن ساواج 2009 طراحی و ساخته شده از خانواده ی آروماتیک فوژه است، این به آن معناست که دیور ساواج دارای تنی آرامش بخش و سرخس گون است.

طراوت بیش از پیش ساواج از جنبه های جدید و اسرارآمیزی پرده بر می دارد، این ترکیب می تواند امضای هوشمندانه ای برای هر فرد قلمداد شود. ادکلن ساواج با توجه به رایحه و شاخصه هایش باید توسط فردی متناسب با این موقعیت تبلیغ می شد، جانی دپ چهره ی اصلی تبلیغ عطر ساواج دیور است. استفاده از المان های طبیعی در تولید و عرضه ی یک عطر فکری هوشمندانه است که طراحان و مدیران دیور به آن دست پیدا کرده اند. دیور ساواج تغییر شگرفی در دنیای ادکلن های مردانه است، بوی طبیعت وحشی همراه با قدرت این عطر در همه ی موقعیت ها می تواند بسیار جذاب باشد.

ادکلن ساواج

شیشه عطر ساواج

ترکیب رنگ سرمه و مشکی و آبی درست تداعی کننده ی ساعات طلوع خورشید و هنگامه ی گرگ و میش است. استفاده از این سه رنگ قدرت، غرور، جادوی عطر را به رخ می کشد. شیشه ای ساده و غیر مات برای ادکلن ساواج انتخاب شده است، شیشه ی عطر ساواج از قسمت های پایین دارای رنگ آبی است که به تدریج هر چه به بالا حرکت کنید این رنگ تیره تر می شود، درست همانند گرگ و میش آسمان بیابانی سرد. طبیعت وحشی در این شیشه ی عطر گنجانده شده است، درب بطری عطر ساواج با شیارهایی دورانی ضمن حفظ یکپارچی ظاهر بطری حس لوکس بودن را نیز القا می کنند.، توجه کنید که سال تولید هر عطر دیور ساواج متفاوت است و می تواند بویی متفاوت را به مشام شما برساند.

عطر ساواج

داستان عطر ساواج دیور

ادکلن ساواج توسط عطر ساز چیره دست François Demachy ساخته و عرضه شده است. ساواج دیور با الهام از ساعات جادویی گرگ و میش در سوز بیابان طراحی شده است. رایحه ی خنکی شب همراه با بوی طبیعت از شاخصه های اصلی این عطر هستند. ساواج دیور آشکار کننده ی راز طبیعت هنگام روشنایی و جادوی بین شب و صبح است. عطر ساواج چندین مرتبه تغییر و تحولی را به خود راه داد، یکبار در سال 2009 و بار دیگر در سال 2015، هر دوی این تغییرات با توجه به میزان تغییر رایحه های دلنشین و خوش ترکیب بودند. در آخرین تغییرات رایحه ی گیاهان تازه ای مثل برگاموت به ادکلن ساواج اضافه شد. در هر تغییری که ساواج به خود می بیند رازی نهفته است که با استفاده از آن می توانید به آن پی ببرید.

شیشه ادکلن ساواج

رایحه های ادکلن دیور ساواج

ادکلن ساواج محبوب ترین ساخته ی برند دیور عطری خنک و با طراوت است، این میزان از محبوبیت این عطر را برای استفاده در همه ی فصل های سال مناسب ساخته است. نت اولیه ی ساواج دیور از فلفل و ترنج است، ادغام دو یکی از مرکبات بسیار دلنشین همراه با بوی ادویه می تواند در ضربه ی اول توجه ها را جلب نماید. نت دوم در دیور ساواج از رایحه ی گل شمعدانی، اسطوخودوس ، صمغ درخت و علف ویتور منشا می گیرد علاوه بر این وجود نعنای هندی یا همان پاتچولی به ساواج ماندگاری لذت بخشی را اعطا کرده است. نت انتهایی و خاص ادکلن ساواج دارای رایحه چوب سدر، عصاره ی خالص لادن و عنبر صنعتی است، این رایحه ها ترکیبی بی نظیر از یک گرگ و میش را در بیان تداعی خواهند کرد. نت انتهایی عطر ساواج می تواند کمی گرمی دلنشین به این عطر اضافه کند .بنابراین ما برای خرید هر عطری اول بودجه خودمون رو در نظر میگیریم بعد با توجه به شرایط موجود اقدام به خرید میکنیم پس اگر من مبلغ 2 میلیون تومان داشتم برای عطر واقعا دیور ساوج پرفیوم رو میگیرم ولی اگر 500 هزارتومن پول داشتم و بوی دیور ساوج رو دوست داشتم یا عاشق بوی ساوج بودم با توجه به بودجه کمتر از حالت اول قطعا انتخال من الفا مونته مانژر بلک خواهد بود. سپاس

نویسنده :آرش حیدری فروشگاه عطر موگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *