روند استرداد وجه

در صورت انصراف از خرید و یا تایید درخواست مرجوعی کارشناسان مربوطه با مشتری تماس گرفته و پس از دریافت شماره شبا و یا شماره کارت پس از گذشت حداکثر 48 ساعت وجه به حساب شخص خریدار واریز می گردد

مدت زمان تحويل

پست پیشتاز: زمان تحویل کالا در این روش طبق اعلام پست جمهوری اسلامی بین 6-3 روز کاری تعیین شده است. هزینه‌ی این روش برای خرید بالای 1 میلیون تومان ارسال رایگان می‌باشد

تیپاکس: یکی از روش‌های معتبر و شناخته شده برای ارسال کالا تیپاکس می‌باشد. با ارسال مرسولات توسط تیپاکس در شهرهای مرکزی تا 48 ساعت و در سایر نقاط تا 72 ساعت (به جز روزهای تعطیل) مرسوله تحویل می‌گردد.هزینه ارسال با توجه به وزن و ابعاد کالا در مقصد دریافت می گردد.

روند مرجوعي كالا

چنانچه کالا در مدت زمان کمتر 7 روز پس از تحویل، دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا(نحوه نگهداری و محل نگهداری) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی عطر موگه و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد. در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید.

کالا بدون هیچ گونه ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.

کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن به همراه فاکتور برای مجموعه عطر موگه ارسال شود.مورد یا اشکال مشاهده شده بر روی کاغذ به صورت شفاف و خوانا درج و همراه با امضا در کارتن کالا ارسال گردد.

مشتری از خرید منصرف شده باشد. در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده یا کالا به دست مشتری نرسیده باشد، یعنی مشتری کالا را از پست تحویل نگرفته باشد، در هر شرایطی میتواند کالا را مرجوع کند(چه کالا تست شده و چه تست نشده باشد). بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد. درصورتی که کالا به دست مشتری رسیده باشد و پلمپ آن مخدوش یا باز شده باشد امکان مرجوعی کالا وجود ندارد.

چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی وغیره باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی عطر موگه موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.

ساعت پاسخگويی

فروشگاه آنلاین عطر موگه همه روزه از ساعت 10 تا 20 از طریق تماس مستقیم تلفنی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است. همچنین از طریق واتس اپ نیز میتوانید به صورت شبانه روزی سوالات خود را مطرح نمایید.

نحوه پرداخت وجه

پرداخت فقط از طریق درگاه بانک ملت در سایت امکان پذیر است.

شيوه حمل

حمل و نقل در تهران از طریق روش های زیر قابل انجام است:

  • پست پیشتاز
  • ارسال با الو پیک
  • ارسال با فورواردر24 ساعته

حمل و نقل در شهرستان ها از طریق زیر امکان پذیر است:

  • ارسال با پست
  • TPAX

نحوه پشتیبانی

کارشناسان ما در فروشگاه عطر موگه از طریق تماس مستقیم تلفنی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. 

میزبان صدای گرمتان هستیم 02122705724

ارتباط از طریق واتس اپ :

989391031655

قوانين و مقررات مربوط به رعايت حريم شخصی

عطر موگه با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است وکلیه فعالیت‌های عطرموگه قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد . یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، عطر موگه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و عطر موگه تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنین عطرموگه ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات جمع آوری شده از کاربران استفاده کند.

نحوه ثبت شكايات مصرف‌كنندگان

مشتریان عزیز میتوانند از طریق فرم تماس در برگه تماس با ما شکایات خود را ثبت نمایند. همچنین پیشنهادات و شکایات خود را میتوانید از طریق واتس اپ برای ما ارسال نمایید.